یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱
۰ نفر

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ترافیک بالا و چند ۱۰ ساعته در شمال کشور گفت: ترافیک و مشکل سوخت به دلیل بی‌تدبیری است و بحران جدی نیست.

تشکری هاشمی

همشهری انلاین ـسید جعفر تشکری هاشمی در دویست و شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه چند روز پیش از آغاز سال تحصیلی شاهد ترافیک و آغاز انبوه سفرهای دانش آموزی و دانشجویی هستیم، گفت: اتلاف وقت مردم و ترافیک در معابر شهری شکل می گیرد و از گذشته با تشکیل ستادهای استقبال از مهر تدابیری اندیشیده و راهکارهای لازم اتخاذ می شد. به طوری که در حوزه حمل و نقل عمومی تلاش می شد که ۱۵ درصد بار مسافر افزایشی پوشش داده شود و دستگاه های امدادرسان و دیگر نهادها نیز در کنار هم حضور داشتند. درخواست ما این است که گزارش اقدامات در این حوزه در شورا ارائه شود.

تشکری هاشمی با اشاره به ترافیک بالا و چند ۱۰ ساعته در شمال کشور، خاطرنشان کرد: ترافیک و مشکل سوخت به دلیل بی تدبیری است و بحران جدی نیست. امیدواریم در تهران تدابیر لازم اندیشیده شود تا شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

حبیب کاشانی خزانه دار شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه شهرداری مناطق باید نسبت به راه اندازی مدارس و رفع مشکلات آنها در آستانه مهر کمک های لازم را داشته باشند، اظهار کرد: کمک هایی در این زمینه انجام شده اما تقاضا داریم این همکاری ها با شتاب بیشتری به ویژه در مناطق جنوب شهر انجام شود.

کد خبر 879596

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    4 1
    بیعرضگی اصلاحات مشخصه